Nr. 98 din 16.10.2024

Către,

MARIPRED SRL

Notificarea deschiderii procedurii generale de insolventa

  1. Date privind dosarul: Număr dosar 1878/110/2024 Tribunalul BACAU, str.Ștefan Cel Mare, nr.4, Judecător sindic .
  2. Arhiva/registratura instanţei: Tribunalul BACAU, Adresa: Bacău Str. Stefan cel Mare nr.4, cod postal 600356, județul Bacău. Programul arhivei/registraturii instanţei 09:00 – 15:00.

3.1. Denumire societate debitoare: MARIPRED S.R.L., cu sediul în Onești, str.Pajura, nr.4, bl.4, sc.2, et.3, ap.44, județul Bacău, nr.de înmatriculare la registrul comerţului Bacău J4/581/1992, CUI 958128.

3.2 Administrator special –

3.3 Inițiatorul cererii de deschidere a procedurii de insolvență: creditor declansator ANAF – DGRFP Iasi – AJFP Bacau, cu sediul în Bacău Str. Dumbrava Roșie nr.1-3, cod postal 600045, județul Bacău, nr.de înmatriculare la registrul comerţului Bacău, număr de înregistrare fiscală .

  1. Creditori: ANAF – DGRFP Iasi – AJFP Bacau

5.Administrator judiciar: CONTEXPERT SPRL Filiala Bacău (0140), Cod de identificare fiscală 20569559, sediul social Bacău, Str. IONIŢĂ SANDU STURZA nr.102, parter, cod postal 600269, județul Bacău, număr de înscriere UNPIR 2A0012, tel: 0744 390048, fax 0374 095355, E-mail: contexpert.bacau@gmail.com, prin practician in insolventa Cobzaru Radu Nicolae.

  1. Subscrisa: CONTEXPERT SPRL Bacău (0140), în calitate de administrator judiciar al debitorului MARIPRED S.R.L., conform sentintei civile nr. 525 din 14.10.2024 pronunţată de Tribunalul Bacău în dosarul nr. 1878/110/2024; în temeiul art. 99, art.100 și urm. din Legea 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei si de insolventa,

notifică:

  1. Intrarea debitorului in procedura generala a insolvenţei prin pronunţarea sentintei civile nr. 525 din 14.10.2024, de către Tribunalul Bacău, în dosarul 1878/110/2024.
  2. Debitorul are obligaţia in baza art.74 ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolvenţa.
  3. Creditorii debitorului trebuie sa procedeze la inscrierea la masa credala a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creantei in conditiile urmatoare:

9.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei este de 27.11.2024. În temeiul art. 114 din Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei si de insolventa, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitorului.

9.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de intrare in procedura generala a insolventei: Termenul limita de depunere al opozitiei la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării de către creditori. Termenul limita de contestare a cererii creditorului de deschiderea a procedurii insolvenței: 10 zile de la primirea cererii creditorului. Termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art.92 din Legea 85/2014: 04.11.2024. Termenul limită pentru verificarea creanţelor, de întocmire şi publicare in Buletinul procedurilor de insolventa a tabelului preliminar de creante este 10.12.2024. Termenul pentru depunerea eventualelor contestaţii cu privire la creanţele şi drepturile de preferinţă trecute în tabelul preliminar de creanţe este de 7 zile de la publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolventa a acestui tabel. Termenul pentru întocmirea raportului privind cauzele și împrejurările care au dus la apariția stării de insolvență: 18.11.2024. Termenul pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 10.01.2025. Primul termen dupa deschiderea procedurii se fixeaza la 02.12.2024, ora 12.00 CF3 2022.

  1. Adunarea creditorilor: Se notifică faptul că prima adunarea a creditorilor va avea loc la urmatoarea adresa: sediul administratorului judiciar CONTEXPERT SRPL, din Bacău, str. Ioniţă Sandu Sturza, nr. 102, jud. Bacău, în data de 12.12.2024, ora 14, având ca ordine de zi: 1.Confirmarea administratorului judiciar Contexpert SPRL, desemnat provizoriu de către judecătorul sindic. 2.Aprobarea onorariului de 400 lei/lună, exclusiv TVA, plus 5% onorariu de succes din sumele distribuite creditorilor în procedură. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. 3.Prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment. 4.În cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propunere în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014. 5.Alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori  în condiţiile art. 50 din lege, 6.Diverse.

11.Deschiderea procedurii generale de insolventa se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul BACAU pentru efectuarea menţiunii.

  1. În baza art. 53 din Legea 85/2014, administratorul judiciar convoacă adunarea generală a asociaţiilor debitoarei la data de 25.10.2024, ora 10, la sediul administratorului judiciar, pentru a-şi desemna un administrator special. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar. Se atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii suntt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.

Informaţii suplimentare:

  1. În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la Tribunalul BACAU „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei si de insolventa. 2. Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate. 3. Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă. 4. Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalul BACAU. Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei.

Restricţii pentru creditori:

De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art.75 din Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei si de insolventa).

Alte obligații debitor:

În baza dispoziţiilor art. 112, alin. 3 din legea 85/2014 stabilește o perioadă maximă de observație de maxim 12 luni; în baza dispozițiilor art.85 din legea 85/2014 păstrează dreptul de administrare al debitoarei.

Potrivit art. 58 al Legii 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în atribuţiile administratorului  judiciar intră:

a)examinarea situaţiei economice a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74, după caz, şi întocmirea unui raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale şi supunerea acelui raport aprobării judecătorului-sindic, într-un termen stabilit de acesta, dar care nu va putea depăşi 20 de zile de la desemnarea administratorului judiciar;  b)examinarea activităţii debitorului şi întocmirea unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea şi depunerea la dosarul cauzei, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea administratorului judiciar;  c)întocmirea actelor prevăzute la art. 67 alin. (1), în cazul în care debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum şi verificarea, corectarea şi completarea informaţiilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor;  d)elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prevăzut la lit. a);  e)supravegherea operaţiunilor de gestionare a patrimoniului debitorului;  f)   conducerea integrală, respectiv în parte, a activităţii debitorului, în acest ultim caz cu respectarea precizărilor exprese ale judecătorului-sindic cu privire la atribuţiile sale şi la condiţiile de efectuare a plăţilor din contul averii debitorului;  g)     convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică;  h) introducerea de acţiuni pentru anularea actelor sau operaţiunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;  i)sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;  j)denunţarea unor contracte încheiate de debitor;  k)verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe;  l)încasarea creanţelor, urmărirea încasării creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, pentru aceasta putând angaja avocaţi;  m)încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fideijusorilor, renunţarea la garanţii reale, cu condiţia confirmării acestor operaţiuni de către judecătorul-sindic;  n)sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta;  o)inventarierea bunurilor debitorului;  p)dispunerea evaluării bunurilor debitorului, astfel încât aceasta să fie realizată până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;  q)transmiterea spre publicare în BPI a unui anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere.  Judecătorul-sindic poate stabili în sarcina administratorului judiciar, prin încheiere, orice alte atribuţii în afara celor prevăzute la alin. (1), cu excepţia celor prevăzute de lege în competenţa exclusivă a acestuia.

Totodată vă aducem la cunoştinţă că în conformitate cu  prevederile legale ale art. 74 din aceeaşi lege, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, sunteţi obligat să depuneţi la sediul administratorului  judiciar actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. (1), respectiv : –         ultimile trei bilanţuri contabile, situații financiare, conturile de profit și pierderi, anexele şi balanţele de verificare aferente;  – lista completă a tuturor bunurilor debitorului, incluzând toate conturile şi băncile prin care debitorul îşi rulează fondurile; pentru bunurile grevate se vor menţiona datele din registrele de publicitate;  –      lista numelor şi a adreselor creditorilor şi debitorilor, oricum ar fi creanţele acestora: certe sau sub condiţie, lichide ori nelichide, scadente sau nescadente, necontestate ori contestate, arătându-se suma, cauza şi drepturile de preferinţă; –     lista cuprinzând plăţile şi transferurile patrimoniale efectuate de debitor în cele 6 luni anterioare înregistrării cererii introductive. –   o declaraţie prin care debitorul arată dacă este membru al unui grup de societăţi, cu precizarea acestora; –            actele de înființare și documentele eliberate de ORC, dovada Codului Unic de Înregistrare.

În vederea inventarierii generale a patrimoniului societăţii în insolvenţă, pentru constatarea tuturor elementelor de activ şi pasiv şi stabilirea situaţiei reale a patrimoniului (conform Legii contabilităţii nr.82/1991 şi Ordinului nr.2861/2009 al M.F.) se vor prezenta: -Listele de inventariere generală a patrimoniului la finele anului precedent şi valorificarea rezultatelor sale; -Ultima balanță contabilă întocmită, însoțită de: listele cu mijloacele fixe, obiectele de inventar, materii prime, investiţii în curs, materiale consumabile, producţie în curs, ambalaje – pe gestiuni şi persoane responsabile; -Pentru conturile de decontări (furnizori, creditori şi debitori), se anexează balanţele analitice ale căror solduri corespund cu cele înscrise în balanţa sintetică; -Soldurile conturilor de disponibilităţi băneşti şi extrasele de cont bancare. -Situaţia creditelor şi a dobânzilor aferente acestora înscrise în balanţa de verificare; –            Situaţia litigiilor în curs, stadiul şi obiectul dosarelor.

Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute la art. 74 din Legea 85/2014 se pedepseşte, potrivit art. 241 Cod penal, cu închisoare de la 6 luni la 5 ani.

Vă solicităm să contactaţi administratorul judiciar la telefonul 0744.390048.

Administrator judiciar Contexpert SPRL,

Asociat coordonator Radu Nicolae Cobzaru